viernes, 4 de abril de 2025

04 abril 2025 (03.04.25) (3) VilawebTV (link tertulia) (opinión)

 

04 abril 2025 (03.04.25) 



‘La tertúlia proscrita’: 17-A, un atemptat amb més interrogants cada dia que passa

VilaWeb presenta un nou capítol de 'La tertúlia proscrita' amb Robert Manrique, Josep Costa, Txell Partal i Albano-Dante Fachin

Link: https://www.vilaweb.cat/podcast/tertulia-proscrita-17a-comissio-investigacio/

Us oferim un nou capítol de La tertúlia proscrita, amb Josep Costa, Albano-Dante Fachin i Txell Partal. Set anys després dels atemptats del 17 d’agost de 2017 a Barcelona i Cambrils, al congrés espanyol una comissió sobre els atemptats duu a terme les seves sessions. Una comissió en què, estranyament més que resoldre dubtes que teníem fins ara, n’ha generat de nous. I aquests dubtes han augmentat aquesta setmana, en què l’ABC ha publicat que el CNI pagava 500 euros el mes a Abdelbaki Es-Satti com a confident abans del 17-A. Per parlar de tot plegat, hem convidat a la tertúlia d’avui Robert Manrique, ex-assessor de la Unitat d’Atenció i Valoració d’Afectats pel Terrorisme (UAVAT).

Enguany, com que el programa s’emet en directe a les 20.00, volem que els espectadors hi participeu més activament. Per això, a cada programa estem pendents de les preguntes que ens feu arribar per les xarxes socials i a YouTube. A X, podeu fer servir l’etiqueta #TertúliaProscrita17A.

La tertúlia proscrita s’emet cada dijous i es pot seguir en vídeo, com un programa de televisió, a les pàgines de VilaWeb i a YouTube. També es pot escoltar en format de pòdcast a Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Amazon Music al cap d’unes quantes hores.

Opinión:

Aporto el link de la tertulia de ahir dijous vespre. Qui volgui escoltar veritats absolutament contrastades i demostrables, el pot visionar.

I qui vulgui venir pel despatx, ho podrá veure personalment.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario