domingo, 10 de abril de 2016

08 abril 2017 (06.04.16) Presentació del llibre "Sangre blanca" d'en Ramón Miravitllas

08 abril 2016 (06.04.16)

Presentació del llibre “Sangre blanca” de Ramón Miravitllas

El dimecres 6 d’abril vaig tenir el honor de compartir una molt bona estona de conversa i coneixements amb en Ramón Miravitllas, la Dolors Camats i l’Anna Balletbó.
A banda de comentar aspectes de actualitat, tinc de agraiïr mols respecialment que en Ramón comentés la meva presència i em poses com a ejemple de persona amb la rauxa i el seny suficients per treballar pel bé comú.
El fet de estar a la presentació de un llibre en el que es parla de la violència gratuita que alguns sectors de la societat realitzen contra col·lectius innocents em fa pensar que hi ha gent que ha entés perfectament la meva tasca desenvolupada desde fa gairebe 29 anys.



Aqui us deixo una sintesi del llibre:


Una cadena de crímenes contra ciudadanos de relieve en plena campaña electoral del 2014 sacude a los vecinos de Odengatan (Suecia), hasta entonces una tranquila avenida de la beatífica ciudad de Skara, en el corazón del viejo cristianismo nórdico. La saña grotesca de los asesinatos y el aluvión de pistas contradictorias encoge el espíritu de la Suecia más sueca, pone en jaque las estrategias de seguridad y cuestiona las certidumbres democráticas. Los fantasmas de las ejecuciones islámicas, de las tropelías de la extrema derecha y de las conspiraciones acarreadas por la inmigración masiva se entremezclan con el misterio de unos visitantes catalanes, las rencillas policiales y las miserias humanas en una trama coral de inquietante actualidad que mantiene en vilo hasta el último segundo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario