martes, 8 de noviembre de 2011

25 junio 2007 Reconeixements

25 juny  2007

Els arxius d’en Robert dels e-mails rebuts es amplisim. Hi han molts que son veritables reconeixements a la seva tasca de tants anys. Com a mostra aquest rebut el 25 de juny de 2007.

“dimarts 19 de juny es realitzà un acte singular al peu del monument erigit a Barcelona ‘en record i homenatge a les víctimes del terrorisme’. Singular per moltes i diferents raons. Es recordava a las víctimes del terrorisme, a totes les víctimes del terrorisme, al complir-se vint anys de l’atemptat als magatzems ‘d’Hipercor’, que van deixar el trist balanç de 21 assassinats i més de 40 ferits”.

Aquestes linies les he estret del web de l’ACVOT...recordo que fa uns anys el seu vice-president, Robert Manrique, va assistir a un ple municipal. Recordo les seves paraules amb una emoció molt gran, per la seva fortalesa i sobretot per la manca d’odi en pronunciar-les i la claretat del discurs. Persones com en Robert han de ser un exemple a seguir per una societat madura i també per la mal anomenada “classe política”. També recordo manifestacions seves, en altres situacions (diaris, TV) on es distanciava de la Asociación de Víctimas del Terrorismo (AVT) al dir que les associacions de suport a les víctimes i les seves famílies s’han de dedicar a fer més fàcil la vida a questes persones i vindicar els seus drets, i no pas a fer política.

Trobo dolorós que l’AVT no assistís al record de les víctimes de l’Hipercor. No entraré a valorar la seva assistència a altres manifestacions.

Estem en un moment complicat. Però un momento on la fermesa, el sentit de govern, la sang freda, l’estat de dret i l’esperit d’Ernest lluch han d’estar presents en les decisions d’aquells que han estat votats per prendre-les, i també en aquells que el poble ha posat en la tasca d’oposició.

En record de les víctimes del terrorisme, de totes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario