lunes, 11 de marzo de 2024

10 març 2024 (5) Catalunya Radio (link)

10 març 2024 


 

Mónica Terribas: “L’11-M em vaig posar en guardia quan vaig sentir Otegi…”

lInk entrevista: https://www.ccma.cat/3cat/monica-terribas-l11m-em-vaig-posar-en-guardia-quan-vaig-sentir-otegi-dient-que-no-era-cosa-deta/audio/1200775/#onboarding=true

Aquesta setmana farà dues dècades de la matança més sagnant de la història d'Espanya: l'atemptat de l'11 de març del 2004. Aquell dia, deu bombes van explotar a quatre trens que circulaven per les estacions madrilenyes d'Atocha, El Pozo i Santa Eugenia. La Mònica Terribas i l'Antoni Bassas van ser dos dels encarregats d'explicar-ho a TV3 i a Catalunya Ràdio. Recordem amb ells com van viure aquells dies que van canviar la història d'Espanya.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario