viernes, 15 de marzo de 2024

12 marzo 2024 (4) publicació número 10.000 - 10.000 publicaciones

 12 marzo 2024



 

publicació número 10.000 / 10.000 publicaciones

 

Aquesta informació té com a objectiu informar que és la notícia número 10.000 publicada en aquest humil bloc.

Un bloc iniciat cap al 2012 per una raó molt senzilla: en haver cessat en les meves activitats a nivell associatiu el setembre del 2009, eren molts els contactes i trucades que seguia rebent, malgrat dedicar el meu temps a treballar en el que anomenaríem una feina normal . Víctimes, mitjans, professionals del dret, la sociologia o la psicologia seguien contactant pel que invertia un temps que hauria d'anar destinat a la família i al treball.

Per això, seguint els consells d'un grup de periodistes que em van aconsellar fer públiques les meves opinions sobre tot allò relacionat amb el terrorisme vaig accedir als seus consells i vaig començar a escriure.

En aquests anys, pel que fa a la victimologia terrorista, han succeït moltes coses… algunes positives però la immensa majoria de tipus negatiu, arribant al moment d'haver de crear una entitat per atendre les víctimes dels atemptats d'agost de 2017 a Catalunya. Les raons per això ja les he comentat en nombroses ocasions (i el que queda per davant).

Només queda agrair a les 505.533 visites rebudes fins aquest moment l'interès demostrat igual que els centenars de comentaris rebuts al correueltrasteroazul@gmail.com o als telèfons personals.

I reiterar el compromís que continuaré escrivint sempre que tingui alguna cosa per agrair o denunciar.

Seguim.

 

La presente información tiene como objetivo informar que es la noticia número 10.000 publicada en este humilde blog.

Un blog iniciado allá por 2012 por una razón muy sencilla: al haber cesado en mis actividades a nivel asociativo en septiembre de 2009, eran muchos los contactos y llamadas que seguía recibiendo, pese a dedicar mi tiempo a trabajar en lo que llamaríamos un trabajo normal. Víctimas, medios, profesionales del derecho, la sociología  o la psicología seguían contactando por lo que invertía un tiempo que debería ir destinado a la familia y al trabajo.

Por ello, siguiendo los consejos de un grupo de periodistas que me aconsejaron hacer públicas mis opiniones sobre todo lo relacionado con el terrorismo accedí a sus consejos y empecé a escribir.

En estos años, en lo relacionado con la victimología terrorista, han sucedido muchas cosas… algunas positivas pero la inmensa mayoría ce tipo negativo, llegando al momento de tener que crear una entidad para atender a las víctimas de los atentados de agosto de 2017 en Catalunya. Las razones para ello ya las he comentado en numerosas ocasiones (y lo que queda por delante).

Solo queda agradecer a las 505.533 visitas recibidas hasta este momento el interés demostrado al igual que los cientos de comentarios recibidos en mi correo eltrasteroazul@gmail.com o en los teléfonos personales.

Y reiterar el compromiso de que seguiré escribiendo siempre que tenga algo que agradecer o denunciar.

Seguimos.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario