viernes, 19 de junio de 2015

16 juny 2015 (2) BTV (opinión)

16 juny 2015 

Denuncien María José Lecha per haver enaltit suposadament Terra Lliure






El president de l'Associació Catalana de Víctimes d'Organitzacions Terroristes (ACVOT), José Vargas, ha denunciat la líder de la CUP a Barcelona, María José Lecha, per haver proferit suposadament l'expressió "Visca Terra Lliure" després de prendre possessió com a regidora. La frase, captada per les càmeres de BTV, no deixa cap dubte que Lecha diu "Visca la terra lliure"

Actuant a títol personal, Vargas ha presentat a la fiscalia de l’Audiència Nacional una denúncia contra Lecha en un escrit en el qual apunta que aquesta va finalitzar el seu discurs de dissabte passat en la constitució de l’Ajuntament amb l’expressió “Visca Terra Lliure”, amb la qual cosa entén que va enaltir la banda terrorista ja desapareguda.

No obstant això, la gravació mostra amb claredat que la líder municipal de la CUP va finalitzar el seu discurs dient “visca la terra lliure”, una expressió, que, segons la CUP, és utilitzada sovint en sectors independentistes.

Opinió:

Des de fa uns dies estic rebent moltes trucades sobre el proper judici a Madrid o sobre la situació de víctimes al apropar-se al 28é aniversari de l’atemptat a “Hipercor”... i també em  pregunten la meva opinió sobre el que titula la noticia de BTV. Crec que només cal escoltar la grabació que apareix en el enllaç. Cadascú es lliure de pendre les decisions que cregui convenients dins dels seus coneixements e interessos.
Però jo no tinc temps a perdre i per aixó penjo aquesta opinió. Tinc massa feina al treball, a mes a mes estic preparant el judici per la propera setmana a l’Audiencia Nacional i col·laborant amb unas amics que el proper dissabte enterrarán al seu fill víctima de la tragedia de GermanWings.

Apa, cadascú que carregui amb les seves decisions. Per sort, a mi no em representa ningú.

No hay comentarios:

Publicar un comentario